كافيه كلام فى كلام

مرحباً بك عزيزي الزائر جهاز مخابرات كافيه كلام فى كلام مش عارفك يا ريت تسجل دخولك لو ليك ايميل ولو حضرتك لسه جديد يا ريت تسجل ايميل جديد شكراً لتعاونكم معنا.

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

كافيه كلام فى كلام

مرحباً بك عزيزي الزائر جهاز مخابرات كافيه كلام فى كلام مش عارفك يا ريت تسجل دخولك لو ليك ايميل ولو حضرتك لسه جديد يا ريت تسجل ايميل جديد شكراً لتعاونكم معنا.

كافيه كلام فى كلام

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
كافيه كلام فى كلام

كافيه كلام × كلام أغاني ، برامج ، العاب ، خطوط ، موبايل ، حب ، تي في ، اسلاميات ، تسليه وترفيه ، صور وخلفيات ، فيديو جيم ، رياضه ، ادب شعر خواطر

3 مشترك

شات من زمان اوي

Medo
    Medo
    المشرف العام للمنتدى
    المشرف العام للمنتدى

ذكر
    شغال (ه) فين : احلي طالب
    مزاج حضرتك ايه دلوقتى : tamam

شات من زمان اوي Empty شات من زمان اوي

مُساهمة من طرف Medo السبت يوليو 12, 2008 5:25 am

دردشة ايام الجاهلية على النت ابا جهل : مرحباً يا ابا لهب ...... ابا لهب : عمت مساءا يا ابا جهل .. كيف حالك هذا المساء ؟ ابا جهل : اين انت يا ابا لهب لا اراك في شات عكرمــة هذه الايام ؟!!! ابا لهب : انا لم ابرح خيمتي منذ ايام يا صاح .. ابا جهل : ولماذا ؟ ابا لهب : تبا لكمبيوتري دخله فيروس من النوع الحبشي وضرب اللوحة الام مع اني وضعت له مقاوم للفيروسات الحبشية .. ولكن تبا لهذا المقاوم ... فقمت بتغيرها من عند وكالة (( مسيلمة الكذاب )) ... ابا جهل : لو اعلمتني لكنت اتيت معك لانني اعرفه فهو من رجال عشيرتنا . ابا لهب : ولكن قل لي .. هل سأل عني أحد في دار عكاظ كوفي نت ؟ ابا جهل : ثكلتك امك ...ان لك شعبيه كبيره يا ابا لهب ...سألت عنك عبسه بنت جرير .. وجدناها اتت ببعيرها وتقول بانها قلقه عليك لانك لم تفتح البريد منذ اسبوعين . ابا لهب : عبسه بنت جرير تلك الفتاه الشمطاء ..تباً لها ..انني اكرهها .. قل لهم سأكون اون لاين ..بعد ما انتهي من الورشة لان بها فرسي واعمل لها ( التشييك ) .. ووغيار الزيوت .. و كيف حال ابنك جهل يا ابا جهل ؟ ابا جهل :اااه يا ابا لهب أكاد أجن منه , البارحة اخذ فرسي خلسة و راح يفحط فيه . .. كاد ان يرتكب حادث فظيع ... و لكن ماذا سنفعل انه مجرد ولد طائش .. وانت ما اخبار لهب معك ؟ ابا لهب : لقد ارسلته الى الجيش ووضعنا له واسطة لكي يكون بالقرب من مضاربنا ... و اختصاصه الرماح طويلة المدى . ابا جهل :حسناً حسناً يا صديقي .. استاذنك لاني سأذهب لأرد على بعض المواضيع في منتديات (( قريش دوت كوم ... )) ابا لهب : تشاو يا ابا جهل ... ابا جهل : بااااي
    dolly hanem
    عضو فعال
    عضو فعال

انثى
    شغال (ه) فين : صحفيه

شات من زمان اوي Empty رد: شات من زمان اوي

مُساهمة من طرف dolly hanem السبت أغسطس 30, 2008 11:41 pm

cheers

Very Happy

Very Happy
    webmaster
    webmaster
    مصمم ومدير الكافيه
    مصمم ومدير الكافيه

ذكر
    شغال (ه) فين : طالب مزاجه عالى
    مزاج حضرتك ايه دلوقتى : عالى جدا

مُساهمة من طرف webmaster السبت أغسطس 30, 2008 11:43 pm

جامد جدا جدا جدا يا ميدو يا جامد بس يا رب ترجع لنا بالسلامه يا رب
    ومدحش يسألنى يرجع منين لانى معرفش كل اللى اعرفه انا غايب عن المنتدى بقالو كتيير
    ثانكث ليك يا ميدو يا جامد
    Medo
    Medo
    المشرف العام للمنتدى
    المشرف العام للمنتدى

ذكر
    شغال (ه) فين : احلي طالب
    مزاج حضرتك ايه دلوقتى : tamam

مُساهمة من طرف Medo الجمعة سبتمبر 26, 2008 2:48 am

لا انا مش غايب ولا حاجه انا معاكم
    يا احلي شباب